Untitled (Berikan aku Tajuk)

Situasi dimana kau betul - betul terpaksa melakukan sesuatu yang kau tak suka / tak minat / tak yakin boleh bawa dengan jayanya.

Dan.. kau terpaksa sedapkan hati kau dengan kata - kata seperti ;

"Ya aku boleh !" 
"Come on la, kau boleh punya lah.."
"Wei wei wei relax, belum cuba belum tahu.."

One words : Palehotak.

Ya know.. I hate being in this situation.

Beb, gua tak minat semua ni beb. Tak Minat!
Tapi, gua tak ada pilihan lain.
Kenapa doh?

"sabar, takda rezeki nak buat macam mana" 

Muak lah dengar semua tu. Muak. Cemuih.

Ini serius celaka. Serius celaka.

Tekanan.

Ini bukan masalah tentang boleh atau tidak, ini masalah tentang tekanan dalam jiwa insan yang terpaksa melakukan sesuatu yang bukan dalam minatnya, yang bukan diinginkan atau diangankan atau dimahukan.

This is not a part of my list-to-do-before-twenty. This is NOT. totally Not.

and kawan - kawan, please.. jangan ganggu gua dengan soalan - soalan bodoh atau ;

"haaaahaaaaa kena pergi sekolah.. haaaaahaaaaaa~ *nada mengejek*"

Stuck, ikut hati gua nak maki. Tapi senyum jelah tunjuk gigi.
Apa korang ingat aku nak sangat pakai baju putih kain biru tu setiap hari?
Gua dah terfaktab beb, terfaktab. Lu orang takkan faham.

Ini urusan Masa Depan gua.

*ngeluh*

Lusa, bangun pagi; start motor dan pergi sekolah.

1 comment: